Bildbomb!

Har varit iväg från morgon till kväll och har inte hunnit blogga ens en sekund, men har instagrammat i stället, följ mig gärna där; MammaThereseS
Här kommer dagen i instagrambilder
 
Efter ett mycket givande och glatt möte (uppföljningen av valideringen) så begav jag mig mot Stadium Outlet för att hitta mig en jacka som är tunn men ändå varm och andas och tål vind som jag kan ha och springa/powerwalka i.
Hittade den perfekta av alla! Hur skön som helst, snygg, tunn, varm, underbar passform, känns inte som att man har den på sig. Jag skulle kunna bo i den. Passar mig som en smäck helt enkelt, och att den var rosa hade ju ingen betydelse alls ;)
480 kr nu (ord. pris 800) Fanns i rosa och svart!
 
Det värmer med fina vänner ♥
Oerhört fina kommentarer, TACK fina ni!
 
Sen styrde jag bilen mot Nova Lund! 
 
Mina ringar..
Hoppet är det sista som överger en, tänk på det!
 
 
 
Började med lunch.
Graffitis bakad potatis med kyckling och curryröra! Riktigt gott!
 
För er som inte känner mig så tycker jag rosa är så där galet snyggt.
DETTA ÄR JAG!
Jag dras alltid till den färgen, försöker verkligen leta bland andra färger men hamnar alltid här i slutet.
Finn ett fel....
 
Hittade verkligen världens snyggaste stövlar på DinSko. Helt sjukt galet snygga!
Sköna, sitter perfekt, vrålsnygga och helt i min smak. PERFEKTION!
Jag har väldiga bekymmer att hitta skor men så hittar jag dessa..
Min storlek finns (38) men priset, ja priset... 
1099 kr, SJUKT DYRA, min ekonomi tillåter inte detta, jag blev så jäkla arg, varför ska skor vara så förbaskat dyrt. Jag kommer drömma om dessa i natt..
 
VillhaVillhaVillhaVillha :(
 
Avslutar med en Ben & Jerrys glasstrut! 
Chocolate brownie och raspberry brownie.. Mmmmm, gudomligt gott!
 
 
Hittade typ bara baskläder på Gina, jag som hade längtat så, inget till höstfsten på lördag och jag provade nästan 20 plagg =(
 
Men för 1473 kr fick jag:
En träningsjacka
1 par jeans
1 rosa genomskinlig blus
3 par trosor
1 par leggings
1 långärmad tröja
1 svart linne
2 vita linnen
 
Så det tycker jag var ok! (Rabatt 720 kr, inte illa pinkat det ni)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0