Slutet gott, allting gott!

Slutet på denna veckan och vi glider in på en spännande kommande vecka!
Haft besök av min skolkamrat Erik och hans tjej Anna, jättelängesen vi sågs och Louise hade bildlektion med Anna, de ritade massor. Louise fick verkligen uppmärksamhet och hon trivdes.
Riktigt roligt att träffas och snacka lite över kaffe och fika!
 
Sen hade jag hjälpredan med mig och vi diskade ihop och städade barnens rum.
Hon är verkligen den bästa hjäpredan man kan önska sig.
ÄLSKAR att hjälpa till, och jag är inte den som tackar nej.
Bäst att passa på så länge viljan finns... hihi
 
Sen i em kom fina Ann-Marie och Sven-Erik på besök. 
Min fina vän Ann-Louise´s föräldrar.
De betyder mycket för mig då jag nästan bodde där hela gymnasietiden (känns det som)
Louise fick ytterliggare massa uppmärksamhet. Det ritades, pärlades, busades m.m
Louise skrattade så hon grät... Ja man blir så varm i själen.
Lukas var i sitt esse och lika glad i hågen som alltid!
 
En dag med härliga vänner, hoppas få in det i schemat lite oftare bara...
 
Så nu är det sleepytime då jag ska upp tidigt efter en veckas VAB och sjukhusvistelse.
 
04.50 i vanlig ordning! ZzZzZzZzZ
 
Ha en fantastisk måndag på er och glöm inte säga Jag Älskar Dig till era nära och kära innan ni somnar, man vet aldrig hur morgondagen ser ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0