Bloggbomb!

Nej vänner, jag har inte slutat blogga.
Inte haft en sekund över de senaste dagarna och jag har massor av fina bilder jag vill dela med mig av..
Är man stressmamma på heltid så är man!
 
TORSDAG:
 
 
 
 
 
 
Louise och jag bakade american pancakes
Här serverade med Nutella och drottningsylt.
Gudomligt goda och Louise var så duktig själv vid spisen (med mamma 1 m bort tittandes på)
Dock lite överfyllda plättar men vad gjorde det.
Hon var lycklig och stolt och då var jag med det!
Hade fina Sandra och flickorna på besök och även moster Helene som skulle klippa dom.
Fullt bord vid lunch/mellis.
Riktigt mysigt och trevligt!
 
Em fortsattes av packa x mängder.
Laga mat till Lukas, köra och lämna, mata och natta barnen hos mormor och morfar.
Louise skrev sin önskelista till tomten.
 
Så fin så ♥
Önskade sig inte en mamma och Lukas, men våra namn var tvugna att stå med bara :)
 
FREDAG:
 
Har tagit semester denna helgen och det börjas med lite äventyr!
Bilen styrdes mot Ullared med Jenny, Jenka, Filip, Chrille och Pierre.. 
Ett glatt gäng
Det blev lite energipåfyllning under dagen..
 
Vem sa något om överfullt????
 
Stopp på McD på hemvägen.. Mmmmm
Hade en toppendag med vänner. Ingen kö in och inga köer i kassorna, perfekt!!
 
LÖRDAG:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Dags att fira min äldsta vän (i umgängesår, inte ålder) Caroline att fira sin 25 års dag och även här har jag gjort ett kollagealbum på vår tid tillsammans.
Lite godbitar får ni se här... Kännt varandra sedan sommaren 2001.
 
Så fint dukat i deras uterum..
 
 
Bordplacering med bilder var ganska häftigt!!
Fint snapshäfte med fin text om Caroline på framsidan, rörd blev man allt!
 
Tacopaj, sallad och chips!
Så enkelt och så enormt gott
 
 
Undebart goda kakor. Delikata måste jag säga!
Ja onyttigheter fanns det gott om!!!
 
 
Lite egobilder på mig!
 
Kärlek ♥
 
 
 
Presentöppning...
 
Den minen :)
 
 
Så glad blev hon, hon till och med grät av glädje.
Så kul att ge bort en present som blir så himla uppskattad.
Minnen för livet, absolut!
 
STORT GRATTIS ÄLSKADE CAROLINE PÅ DIN 25 ÅRS DAG!
 
SÖNDAG:

Sov över hos Caroline och Tobias.

Vaknade av världens mysigaste pussar..
 
Bonnie kom och väckte mig.
Vad mysigt det kan vara med sällskap och att någon är glad vid mig :)
 
Frukost vid soffan och trevligt sällskap var mys på hög nivå.. 
 
Åkte hem och senare kom barnen hem.
Verkade för en stund bra tills jag byter blöja på Lukas och hans urin luktar syrligt... 
Blir så trött..
Äter kvällsmat OK och lägger sig.
Vaknar en liten stund senare och är hyperledsen och kräker till slut.Ingenting hjälper, tåraran bara sprutar... 
Stackars mammas gosse!
Får åka in till CSK vid 23 tiden på kvällen och få glucosdropp över natten då Leucin troligen var förhöjt.
Så börjar veckan med VAB... IGEN, för 4:e gången i rad varannan vecka! 
 
Ligger och läser sin favoritbok och har det så gott det går på sjukhuset
 
MÅNDAG:
 

Kommer hem på em och när jag parkerar bilen vid halv tre på uppfarten somnar jag till direkt av utmattning.
Mycket för lite sömn de sista nätterna...
 
Vaknar till grggigare än man vore bakis och slänger in väskorna, blandar matdropp och bär upp Lukas i sängen och kopplar på det och lägger mig själv och sover... Till starx efter 17.00
 
Åker därefter hem till mamma och pappa som hade Louise och de bjöd på enkelt mat såsom stekt potatis, stekt ägg, bacon och fläsk.
Enkelt och mycket gott!
Louise hade ju kockat dessutom!
 
 
Lukas tog ett bad och var så glad!
Älskar att bada och passade på att skölja bort sjukhuslukt och baciller..
 
TISDAG, IDAG:
 

Idag har det varit en helvetesdag. Sanna mina ord.
Varit trött utan dess like...
 
En promenad med Jenny
Putasat några fönster och hängt upp några stjärnor
Tvättat enorma mängder
Diskat över 1 timme ikväll (BERGET)

Barnen har nästan tagit kål på mig.
Gapats, skrikits, bråkats, tramsats och medans jag står och diskar kommer Louise och hämtar mig.
 
Möts inne i soffan av Lukas sittande och har tryckt ut massor av min bodyscrub på min fina lammpläd.
Behöver jag berätta hur lycklig jag blev?!
AHHHHHHH
 
Det tar aldrig slut..
 
Kvällen slutades dock med tema; MYS!

Fina underbara Mia kom och hjälpte mig med kommande överraskning för barnen på lördag!!
1 December och adventskalendern börjar och traditionen i min och barnens liv ser ut så här:
 
Louise 24 paket...
 
Lukas 24 paket..
 
FÄRDIG
 
Blev supernöjd, hoppas dock att barnen också blir det.
Skönt att inte vara ute i sista minuten för en gångs skull.
TACK MIA, Miljioner tack för att du är DU!
 
 
 Ja nu är det slut på detta enorma blogginlägg som tagit över timmen att färdigställa...
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0