Fars dag ♥

Idag är det Fars dag som säkert alla redan vet och det började med jobb för min del.
7-16 även denna dag!
En bra dag på jobbet och köket gav oss bakelse...
Ingen diskriminering här inte! TACK! 
 
 
Sen blev det snabbt inom EKO och köpa present till världens bästa pappa!
Hittade en klockren present och han blev jätteglad!
 
Per Morbergs kokbok om husmanskost.
Jag vill själv också ha den.. 
Jultomten, snäääälla :)
 
Han hade tittat i den häromveckan men inte köpt den för den var för dyr (enligt honom)
Tur då att jag och lillebror gav honom den och han blev såååå glad!
Han var mer än värd denna boken så som han alltid ställer upp.
 
ÄLSKAR DIG BÄSTA PAPPAN I VÄRLDEN!

Mamma bjöd på middag gårdagen till ära (Mårtens afton)
 
Dukat så fint till hela familjen (förutom mina barn)
 
Helstekt kalkon, potatis, sås, rödkål, brysselkål, kokta morötter och gelé.
Galet gott, kan inte beskriva känslan.
Fick med mig i matlåda inför morgondagens jobb!
Åt mer än man skulle, men det var så himla gott och Julmust till det..
Jag menar, det kan ju knappt bli bättre.
 
Mamma fick ett fint ljus av mig med en fin text på om att hon är världens bästa mamma, hon ställer ju upp minst lika mycket som pappa så det var hon värd.
 
Barnen är hemma och sover och jag är redo att inta sängen jag med.
04.50 är det dags att stänga av alarmet och möta morgondagens ljus... eller jag menar mörker!
 
Hoppas ni andra där ute har haft en mysig helg med Mårtens afton och fars dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0