Så underbart med ny färg

FÖRE
EFTER
Har inte färgat håret hos frissan sen den 20 maj förra året och nu är det den 30 maj. Över 1 år sen. Men gud vad skönt. Bara toppade det ytterst slitna och har 2 bruna färger under och 2 nyanser av ljusa slingor.
SJUKT NÖJD och jag älskar känslan av att komma ifrån frissan.
Ska sparas till långt hår nu!
Osminkad men bjuder på det....
Fattas bara lite smink och piff så känns det lite extra snyggt!
Införskaffade även en tröja och ett par örhängen, visar inom kort!!

Lukas Leucin värde var verkligen förhöjt, som jag anade, (507) därav VAB i morgon också, min magkänsla brukar strämma. De ville först vi skulle in och ge honom glucosdropp men eftersom han inte var vinglig så fixar jag maten hemma. Så det blir VAB hela denna veckan med. SKIT men vad gör man.

Så skönt att man känner sin son så pass väl att man vet när något är fel och när han inte mår bra. Jag har aldrig haft fel, modersinstinkten.

TUR HAN HAR MIG säger dietisten, och det värmer ska ni tro ♥

Så till CSK i morgon bitti för provtagning, så nu kallar sängen.
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0