Korv

Ni som känner mig behöver jag inte förklara mig för, men ni andra.
KORV är bland de bästa jag vet. Är en korvgalen tjej!
En tjock, hårt grillad, gärna lite bränd, med ketchup och senap.
MMMMMMM vad gott, när som, dygnet runt, året om. En grillad korv kan aldrig vara fel...
Blev bjuden på grillad korv hos Sandra och Razvan och blev så glad över inbjudan. Enkelt är gott!
För mig betyder det så mycket, man vet att någon tänker på en. Enormt länge sen vi träffades och man saknar det så. Man vill hinna med så mycket i livet. Orättvist att tiden går så fort ibland.
Det blev grillning över öppen eld med pinnar, riktigt mysigt och härligt.
Tryckte i mig 3 st, kunde nog ätit en till men sparade plats för en kladdkakemuffins också. Är det helg så är det ;) fredag, lördag eller söndag.. helg är helg!!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Love you!

2012-05-07 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0