Helt otroligt

Jag var harit enormt trött hela denna veckan. Barn som vaknar på nätterna och då Lukas inte är helt okej.
Har haft båda barnen i sängen på efternatten eller tidig morgon.. vilket man nu föredrar att säga.
Nåväl, nyduschad som jag är och njuter av känslan är det dags att göra kudde och täcke sällskap!
Man varken hinner eller orkar duscha så ofta som man vill, har inbillat mig att det är så som småbarnsförälder?
Eller har jag fel?
Men men, tycker det är underbart att sitta här och luktar fräscht och håret doftar ljuvligt sen färgningen igår =)
Klockan står just nu på 22.21 och jag är helt redo för sängen, behöver sova och säger varje kväll att jag ska lägga mig i tid, men alltid är det något som kommer emellan, men INTE idag, så nu säger jag god natt och välkomnar min skönhetssömn och laddar inför fredagsmys med barnen.
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0