Granada

Då var man på sitt första besök på Granada igår kväll, men till min förvåning kände jag igen mig, så en gång innan har jag nog varit där, men väldigt länge sen och det hade jag glömt!
Riktigt mycket folk var där och sååå kul. Danasade hela kvällen och trångt var bara förnamnet.
Men Lasse Stefanz drar alltid massa folk och det undrar man ju inte på. De är helt klart bäst i dansbandsjungeln!
Var nästintill nykter och mår prima idag!!
Bara en kopp kaffe och lite frukost, sen är man i form igen =)
Mitt vanliga jag..
Mitt lite extra jag när trippeltången varit i farten!!

Vad tycker ni? Utan eller med lockar?


Vad lite som gör sån skillnad, älskar mitt hår och kul att göra nya saker med det..
Lånade syrrans trippeltång, men vill ha en själv...
Nej kaffet är klart och äggen är kokta, fruuuukost och sen blir det minsann en tur på åkaren... Gräsklippning står på schemat

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skitsnyggt med lockar Therese!

2012-05-07 @ 22:45:45
Postat av: Therese S

Åh Tack fina du <3 Trivdes superbra i det!!!!!

2012-05-08 @ 18:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0