Hunger

Dagens middag blev kycklingfilé, ris och currysås, Broccoli och brysselkål.
9 ProPoints
Kände mig ändå hungrig efteråt, men så fick det vara. Kanske bara jag som måste vänja mig vid att äta mindre och krympa magsäcken lite. Vad vet jag?!

Senare ikväll blev det 2 knäcke med skinka och paprika och lite vattenmelon till. Mycket gott! Medans de andra åt glass. Hade lite gäster på lek och mys ikväll.


Känner mig småhungrig ändå nu på kvällen.
Hmm, någon där ute som har några bra tips på mättande och ProPoints snåla rätter?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag äter nästan alltid "vanlig" mat som resten av familjen äter. Men drar ner på fett, sås och grädde då det ändå inte finns mättnadsfaktor där i...

Istället överdrivet jag alltid med morötter och grönsaker! Äter flera kilo i v

2012-06-21 @ 06:58:14
URL: http://www.mittlivmedruth.devote.se
Postat av: Sara

.... I veckan!

Dessutom äter jag alltid frukt ca en timme efter middag lunch och frukost! Äter säkert 7-8 frukter per dag!

Är du en sås människa :) testa ICAs lätt crème fraiche med smaker :)

Svar: Tack för tipsen. Jag vill och försöker också äta vanlig mat för det är trots det jag vill äta resten av livet. Jag ska äta 26 pp om dagen och tycker det är skitsvårt, de räcker liksom inte till. Vet inte om det ät sötsuget som spökar eller vad. Men hungrig känner jag mig hela tiden. Tycker jag äter frukt och grönt hela tiden.. Såsmänniska är jag nog inte, men tack för tipset =) Äter du 2 lagade mål om dagen, lunch och middag?
Therese

2012-06-21 @ 07:01:50
URL: http://www.mittlivmedruth.devote.se
Postat av: Anonym

Öka protein och fett och dra ner kolhydraterna! :)

Svar: Tack, ska kolla på det!
Therese

2012-06-21 @ 15:23:42
Postat av: Caroline L

Du är duktig vännen! Tack för ikväll kramar

Svar: Tack själv vännen =) Kram
Therese

2012-06-21 @ 23:07:28
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0