Underbar frukost

Gud vad gröten blir så där extra god med färska hallon istället för frysta, upptinade.
Inte ätit gröt på några dagar och man har minsann saknat det..
Ja och vågen då undrar ni väl...
-2.7 denna veckan. Totalt 4.9...
Mycket vätska var det förra veckan men jag har ju festat denna helgen också.
Jag åt massa på kalaset i fredags. Både tårta, läsk och maten.. som i och för sig var sallad.. 
Underbar känsla det här. Viktväktarna är fantastiska...
 
Nej nu ska jag avnjuta min lyxfrukost... 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker det är roligt att gå in och få inspiration av dina matinlägg, ser så gott ut!!

Svar: Vad roligt.. jag tycker själv om att få mattips och idéer. har ibland väldig idétorka. kul att kunna ge lite själv också.
Therese

2012-07-30 @ 09:38:03
URL: http://Www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0