Njuter

 
 
Njuter av känslan att ha tagit en lång "härlig" dusch medans båda barnen sov.
Rakade benen viiiilket behövdes kan jag säga.
Härlig och härlig.. Vill då meddela att jag INTE rekommenderar att få shampoo i ögat. När jag tryckte på min stora TreSemmeflaska som stod på golvet så bara sprutade en shampooklick rakt in i ögat. Har aldrig någonsin varit med om en mer obehaglig känsla i ögat. Kändes nästan som om jag skulle bli blind..
Men för övrigt var duschen en njutning!
 
Sen satte jag mig på yttertrappan och klippte och målade naglarna. Jättehärligt!
 
Sitter här och äter lite äpple med kanel på och en kiwi till em-fikat.
 
Louise har vaknat, Lukas ska väckas och ge mat sen ska va hem till pappsen på söndagsmiddag!
 
Detta bådar inte gott....
Kvavt är det och har varit hela dagen och hoppas det kan åska lite och rensa upp i luften, men samtidigt inte, för jag är ingen storgillare av det... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0