Gymmet, julkalendern, popcornmys och snö

 
Följde med min fina älskade syster till gymmet i em.
Tränade styrka... mycket ben och mage.
Många bra övningar för att stärka knäleden (perfekt då jag har lite ont emellanåt i knät)
Lite känningar i låret nu så får se hur det känns i morgon ;)
Gott för kropp och själ då endorfinerna slöpptes lös...
TACK syster för en fin eftermiddag ♥
 
Kaninprinsessan på G
Så fin.
Vi hade myskväll med Jenny och Mathilda och barnen hade föreställning/Överställning/Ställnig och ja allt vad de kallade det för.
Det sjöngs Popular och Vart jag än går
Dansade för oss och kastade badbollar i hela huset.
Roligt hade dom och jag fick det på film :)
Kul det ska bli att visa dom det i tonåren.. tsss
 
Första avsnittet av julkalendern såg vi också, spännande.
Återstår att se om det blir flip eller flopp, vad tror NI?
 
När Lukas hade lagt sig hade vi tjejmys.
Tända ljus, spispopcorn, godis, soffmys och mys ♥
 
Snön lyser vit på (bil)taken, endast husmor (i detta hus) är vaken!
 
Äntligen äntligen massor av snö...
Ett bra avslut på denna lördag och välkomnar i morgon första advent med ett snötäcke utanför.
 
God natt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0