6 December

Det här med magsjuka var nog falskt alarm.
Inget mera kräk, hade glucosdropp i natt
Åt frukost som vanligt idag på sjukhuset.
Bättre att åka in en gång för mycket än tvärtom om man misstänker maginfluensa då han kan bli riktigt riktigt dålig av det...
Lite svullen om ögonen och ser hängig ut, så vi är hemma i morgon också.
Louise mår bra och jag är dödstrött...
Var hemma vid 11 idag och vände snabbt och tillbaka till stan för att träffa min psykolog, ja ni hörde rätt, äntligten har jag tagit tag i detta jag skulle gjort för sååå länge sen.
Ska få hjälp att stressa ner och bearbeta mina tankar kring allt med Lukas m.m
Känns riktigt skönt och är faktiskt stolt över mig själv att jag tagit tag i det, synd jag inte gjort det innan!
 
Hemma fanns snälla underbara mamma som sovit här i natt hos Louise och passade barnen även i em så jag kunde sova 2 timmar (från och till)
TACK ♥
 
 
 
 
Solen har ju lyst med sin närvaro idag och det lyser så fint här hemma.
Kristallsnö som jag kallar det och det är riktigt fina vinterdagar!
 
Dagens paketöppning:
 
 
Dag 6:
Vars en kulpenna med doft
 
Åh vad man minns när man själv hade en sån som liten, man älskade det!
En mycket populär present från tomten ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0