14 December

Bara 10 dagar kvar tills tomten kommer..
Längtar sååå!
 
 
Japp, bjuder på Louise enorma snorkråka..
Jag menar, vilka har inte det nu för tiden..
 
Dag 14:
Lukas: En julmugg med bärgar´n och Blixten
Louise: Ett skrivset 
 
 
Fin mugg som resulterade i en lycklig Lukas :)
 
Haft en toppenmysig fredag.
TACK för allt idag fina Jennica!
Diskat, eldat i pannan, lagat mat ja you name it.
Min andra hälft helt enkelt och jag är så tacksam ♥
 
Nu ska jag luta mig tillbaka till slutet av 27 dresses, sen ska jag sova.
Imorgon bitti kommer ett extra barn som ska vara här över helgen :)
Mys ska det bli! 

Kommentarer
Postat av: Tant Enka

Tack själv min andra hälft ❤ en dunder fiin dag!!

2012-12-15 @ 07:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0