10 December

Inne på tvåsiffrigt nu.
2 veckor till julafton idag...
 
Dagen började inte såååå bra..
Jag stod på toaletten och tvättade mig, och Louise sa till Lukas att inte förstöra hennes julstrumpa, det accepterade tydligen inte han utan BET Louise hårdare än han nånsin gjort.
Jag var vansinnig!!!
Inte bitit på evigheter och så nu detta, hoppas inte jag behöver åka in så hon får stelkrampssprutan.
Erfarenhet någon?
 
 
 
Dag 10:
Louise: Ett garnnystan
Lukas: En hot wheels bil
 
Möttes av denna syn i morse..
STORT Tack till grannens arbetare som plogat och skottat min uppfart! Oerhört tacksam!
 
Insnöade? Nej då, bara nästan ;)
Beslöt oss att det nog blev bäst med pulkan idag om vi skulle komma nånstansidag.
 
Mina små snöskottare :)
 
Pulkaåkning till dagis blev en succe, ser dock inte så glada ut när snöflingorna flyger i ansiktet på dom... haha
 
Nu har jag skottat här hemma och ska lägga mig på soffan och hoppas jag kan sova lite!
Är nämligen totalt slut.

Kommentarer
Postat av: Julia

Har hört att går det hål så ska man kolla upp det :-/ ajaj!

2012-12-11 @ 16:17:32
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Mia

Säger som Julia, kolla upp för säkerhets skull. Du kan ju ringa BVC och höra vad MArie säger. Kram

2012-12-11 @ 22:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0