Skor till en hel arme

Dagen började med åska och regn
 
Inte lite heller, inget jag gillar alls men försökte vara lugn inför barnen.
De gick mest runt och höll för öronen och sa; ont i öronen..
Ja SÅ illa var det ju inte, men ja ja!!
 
Dagen forstatte i något trevligare tecken..
Ja shoppa skor stod på schemat. 
En em med mormor och morfar började på skopunkten.
Lukas behövde gummistövlar till dagis, (behövs 1 par hemma och 1 par där) han behövde även nya dagis skor.
Lite svårt att hitta bra skor till honom då han har höga fötter, breda vrister och tjocka vader...
Men jag lyckades.
Louise behövde nya skor till Funky Kidz, dagisskor och även hon gummistövlar (hennes är köpta på maxi då mamma köpt till Lukas men inte passade hans tjocka vader så hon fick byta)
Jag behövde ett par enkla tygskor och så hittade jag MINA DRÖMSKOR!!!!
 
Mjukistofflor för bara 99 kr och de var det skönaste jag haft på mina fötter.
Otroligt, en 1 ½ vecka för tidig födelsedagspresent till mig själv.
Lukas gick med på att ge mig dom så Tack då =)
 
Så 6 par skor och fick 2 gratis, det ni.. det kallar jag en bra affär! 
 
Sen fortsatte vi till maxi för lite kaffe och fralla och Lukas skulle äta. 
Sen shoppade vi lite, hade billig glass
2 för 20 kr. 
 
Sen hem och slängde i oss lite kvällsmat och 18.00 åkte jag på massage.
i 1 timme, otroligt skönt, har haft så ont i nacke, rygg och huvud.
 
Så trots det dåliga vädret har vi haft en toppen 2:a halva på dagen!
 
TACK MINA ÄLSKADE FÖRÄLDRAR FÖR HJÄLPEN MED ALLT, OTROLIGT TACKSAM!
 

Efter det och när Lukas hade lagt sig tog jag och Louise tillfället i akt och hade torsdagsmys vid tv:n bara vi två med vår nyinköpta glass.
 
Så gott!
 
Sen blev det saga och hon somnade i min famn och även jag slumrade till..
 
Har ätit på tok för många points idag, farligt att ha smarties hemma, har gått och skåpätit massor av det idag, glass, frallor på maxi m.m.
Men hallå, man måste väl få unna sig... ibland.
Varit riktigt söt och gottesugen hela dagen.
 
Nu är allt klart, i morgon fm är det lek och bus med min fina vän Mia och barnen, sen blir det fortsättning med fredagsmys på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0