Kändismöte och förlängning

Vilken dag!
 
Jobbat hela dagen och man kände verkligen att höstens busväder var här.
Det blåste lite så där höstigt kallt som det gör om hösten och de gula löven låg fallna på marken.
Man kände höstens närvaro, och det var skönt på något vis!
 
Jag och en arbetskollega var och handlade till en kund och DÄR, i kassan framför oss (med 2 personer emellan) stod han.. Livs levande..
Janne Loffe Carlsson, ja tro det eller ej, men det var lite häfligt.
Han är ju trots allt en kändis och kanske den närmaste kändisen jag träffar på länge.
Han bor i Vä och det är första gången jag ser honom.
Dessutom hade vi parkerat bredvid varandra och när han satt i bilen och jag skulle gå förbi och lämna kundvagnen, lägger sig gubben på tutan och jag håller på att flyga i luften så rädd jag blev. Ja han fick nog dagens skratt och det gjorde min dag!
Härligt med trevliga och lite busiga människor. Jag gillar det!
 
Haft en riktigt bra dag på jobbet och väl där fick jag reda på att jag fick förlängt till den siste september.
SÅ GLAD JAG BLEV!!
 
Jobbade dock över i 20 minuter och sen var det fullt ös inom stan och inhandla 15 års present till min kusin som fyller år i morgon och sen vidare till maxi för lite shopping.
Mormor och morfar hämtade busarna på dagis till deras stora glädje.
Lukas hade ätit upp allt på alla sina mål och allt hade gått jättebra!
Man blir så glad över det.
 
Stressa hem och var hemma sju.
Äta lite middag/kvällsmat och natta barnen och de sov vid 20.00
Trötta som bara den.
 
Nu är det diskat och förberett inför morgondagen och återigen denna kväll blir det sängen tidigt..
 
Så, god natt på er och ha en trevlig fredag.
Mitt fredagsmys börjar på jobbet =) Underbart helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline L

Hahaha ;) Hoppas du får en bra helg vännen!!!

2012-08-24 @ 17:18:51
URL: http://www.myheartbeatsfor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0