Fredagsmys

Satt här igår kväll och skrev men somnade vid datorn så jag återberättar idag.
La mig i sängen och däckade 22.30
Det tar hårt att arbeta och kalasa.
 
Hade en undebar dag på jobbet, massor att göra men då trivs jag som bäst!
Känns så bra när man jobbat och allt har gått bra på dagis och man känner sig nöjd.
Nöjd över att ha klarat av 2 dagar på jobbet utan att Lukas blivit sjuk.

Hem och hämtade barnen, hemma vid fem och bara slängde på oss andra kläder och packa diverse Lukas mat och saker.
Sen blev det kalas 18.00 för min kusin som fyllde 15 igår!
Grattis!
 
God mat, tacopaj med tillbehör och delikat dajmtårta!
Barnen hade en underbar kväll och var vakna till 21.30 (vi gick upp vid 05-05.30 igår morse)
Louise hade inte sovit på dagis, men Lukas hade.
Strongt gjort av dom ändå, så idag blev det sovmorgon, till halv åtta för mig och Lukas i alla fall..
 
EN UNDERBAR DAG MED MASSA FREDAGSMYS
 
Ska mysa och njuta i 2 lediga dagar och sen är det dagis tidigt måndag morgon igen och sen laddar vi inför min 6 dagars vecka! 
 
Underbart god dajmtåtra på nötbotten
 
Kusinkort + Louise
 
Josefine (som fyllde 15), Rikard (17), Helene (19), Jesper (20), Alexander (fyller 13)
Jag (fyller 27), Sara (fyller 25), Johanna (16)
 
Ska bli en förstoring till farmor i Julklapp. 
På sina barnbarn!
Roligt för en annan också att ha då det inte blir fler kusiner på pappas sida!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0