Än är jag vaken

Det har varit en härlig dag på jobbet men blev sjukt trött på em.
Kanske inte så konstigt.
Hämta barnen på dagis 16.45 och allt hade gått kanon. 
Man blir verkligen så glad över att barnen trivs på dagis och att personalen verkligen ger allt för att Lukas ska äta, ja 2 helnöjda barn fick jag med mig hem.
 
Direkt in i duschen med Louise som hade typ hela hårbottnen full med grus, kul, verkligen...
Sen packa hennes väska snabbt som blixten för sen kom moster Helene och hämtade henne.
Hon skulle sova där i natt och ha pannkaksmys ♥
 
Jag fixade lite lätt middag..
2 dl lätt a-fil 2 pp
1 msk linfrö 0 pp
Kanel 0 pp
Blåbär 0 pp
Banan 0 pp
2 tunna knäcke 1 pp
1 tsk smör 1 pp
1 ägg 2 pp
1 msk leverpastej 1 pp
 
 
Riktigt gott och nykommet med leverpastej!
 
Åt ju ordentlig middag på jobbet...
Mycket god =)
1 apelsin till efterätt på det blev dagens lunch
 
Efter min lätta middag så var det dags för Lukas gröt (kvällsmat)
Åt den perfekt och han hade pyjamas och one piece på sig och somande ute i vagnen med filtar (usch vad rått och kallt här blev med en gång ikväll)
sden gick vi en 6.3 km rask promenad på 1 timme.
Riktigt skönt och jag kände mig verkligen som en duracellkanin..
Kunde gått hur långt som helst kände jag.
 
Sen ett stopp hos min mormor på kaffe och nu sitter jag här nyduschad och ögonen ramlar stup i ett..
 
Så sängen är ett faktum, god natt på er! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0