Alla dessa måsten!

Morgonen började med lite mys framför sommarlovs tv..
 
SEN började det...
Jag har diskat x antal gånger
avkalkat och diskat kaffebryggaren
vikt ihop berget av tvätt och lagt in den
plockat i ordning i kylskåpet och rensat
Fixat lunch och massa fikor till oss alla tre
städat toaletterna
dammsugit och torkat golven
packat barnens väskor för sin vistelse hos pappa
diskat av sopkärlen
tömt alla sopor i hela huset
eldat upp varmvatten i pannan
duschat Louise
Ja solen har man då inte sett så mycket av, men det är skönt att ha det gjort..
 
Nu ska jag packa klart min BAG och sen bär det av med ett första stopp i Gammalstorp!!
På vägen ska jag förstås kasta saker i återvinningen...
 
Känns ganska skönt att ha alla måsten klara (finns ju så klart mer om man skulle vilja/hinna)
Nu kommer man inte hem förrän på söndag...
 
Hörs kanske senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0