Back at work

Idag var första arbetspasset på jobbet efter 2 år hemma.
Så skönt det var och det gick kanon. Började med en bredvidgång eftersom det var länge sen jag var där.
Hade tur 15-21.30
Likadant i morgon och på onsdag!
Det var som om man aldrig hade varit ifrån det, kändes riktigt härligt! Jag gillar att jobba.
Det hade gått finfint på dagis för barnen. Lukas hade ätit bra och allt bara flöt på.
Min fina vän Jenny hämtade barnen vid fem och jag är SÅÅÅ OTROLIGT TACKSAM ♥
Vad hade jag gjort utan mina fina vänner, sen kom mamma senare och bytte av och tog hand om kvällsmaten och nattningen!
Det blir ju ett pussel med barnvakter och hämtningar men så får det vara!
Jag är jättetrött nu, ögonen svider och sängen är ett faktum NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0