Inflyttningsfest med pyjamastema!

I lördags var jag hos vänner på Inflyttningsfest och det var Pyjamastema!
Sjukt skoj. Inte varit på pyjamasparty sen man var liten ju.
Jag innan pyjamaspartyt!
Det var omkring 30 personer och några hade jag träffat innan och några visste jag bara vilka dom var! Och så helt klart massa nya trevliga människor! Älskar att lära länna nytt folk! Hade verkligen HUR kul som helst!
Jag och Marre fixade tipsrunda med roliga frågor. Hahaha! Som avslutades med lekar för att ta reda på svaren! Det verkade gillas av de flesta!
Jag är nog en partypingla. Tror aldrig jag går på fest och har tråkigt! Man lever bara en gång och bäst att leva varje dag som den vore den sista!
Det går sämre ibland dock!
En vän till mig tipsade mig om att hon hade en jättefin negliché om jag ville låna. Jag tittade på den och blev HELT såld! Helt i min stil. Men till min förvåning var det bara jag som kom i det. Det var ju pyjamastema och det tillhör ju det, fast av den lite sexigare stilen kanske! Har ju ingen pyjamas då jag aldrig sover i det så att låna kändes helt perfekt! Kändes ju då aningen dumt men vad skulle jag göra!!! Rocka på ändå så klart!
Fina pyjamasflickorna!
Pyjamsflickorna Sofia, Hanna, Jag, Annie och Marre ♥
Helt klart min favoritbild från kvällen! Alla blev Jättebra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Denna bilden är underbar :) Kramen

2011-09-23 @ 12:20:56
URL: http://youandmehoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0