Dagbok: Dag 29, 10-08-08 Myssöndag

Ny vikt: 4230. Jag och Lukas går bort till RMD-huset vid 12 tiden. Det ösregnade. Skitväder. En riktig inomhus myssöndag.
På em kom Arvidssons, Stoffe och Louise. Myste lite med henne och fikade. Sen åkte de vid 14 tiden igen.
Jag hade mat med mig till Lukas fram till 21.00 på kvällen. Vi mös på RMD hela dagen. Lagade mat och åt där.
Så skönt med permission. Mycket mer hemmakänsla på RMD än på avd. Vi gick upp till avd. vid 20-tiden. Där badade vi honom. Han skrek lite, dels var det nog lite kallt vatten och han började bli hungrig. Han lukatde så gott och vi mös. Mmm, vad härligt.
Vi åt lite honungsmelon och tittade på 2 långfilmer. Kom i säng på RMD 01.30. Saknar Louise. Så mysigt när hon är här. Längtar verkligen hem nu.

Lukas sover i min famn

Lukas sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0