Dagbok: Dag 16, 10-07-26 Nålen i huvudet tas bort

Mysigt att vakna med Louise på rummet.

Louise nyvaken

Nya blodprover togs och skickades till Malmö. Leucin var nere på 73.
Stoffe höll Lukas i 1 timme medans jag och Louise lekte i lekrummet på NEO.

Stoffe med båda barnen


Lukas

Vi gick tillbaka alla 3 och fikade. Louise vilade middag och jag gick bort och höll Lukas. När jag kom tillbaka gick Stoffe till ICA. Sen lagade vi stuvade makaroner och korv som Louise också gillar. Vi fick väcka Louise efter 2 tim och 40 min så vi kunde äta.
Efter maten gick vi bort och sa god natt till lillebror. Jag stannade kvar och höll Lukas medans Stoffe och Louise gick bort och duschade tillsammans.
Nålen i Lukas huvud togs bort idag. Så skönt när mer och mer plockas bort. Ser snart ut som en vanlig bebis.
Jag kom tillbaka och då gick Stoffe bort till honom och stannade länge.
Vid 21.00 tiden säger Louise att hon är hungrig. Jag pratade med mamma i telefonenoch sen fick Louise kalaspuffar med mjölk (nya favoriten) och då är klockan runt 22.00 Tokfisen att vara hungrig så sent. Vi hade myskväll. Hon brukar ju lägga sig mellan 18.30-20.00 i vanliga fall. Hon somnade sen vid 22.30 och Stoffe kom vid 23.00 och sen la vi oss.

Lukas med nålen i huvudet borta
Nålen i huvudet är borta, så söt du är vår älskade gosse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0