Dagbok: Dag 14, 10-07-24 Toppenmysig kväll

Först åt vi frukost, sen gick vi bort till Lukas. Vi var där länge. Stoffe höll i 1 ½ timme, sen jag i ½ timme.

Lukas i Stoffes famn


Lukas med alla bandage


Lukas tittar i Stoffes famn

Under tiden jag höll kom Monica, Jan-Erik, barnen och Louise. Sen gick vi bort till RMD huset och fikade och lekte. Sen åkte de till husvagnen igen.
Jag och Stoffe gick bort till Lukas en liten stund sen tog vi det lite lugnt på rummet.
Jan-Erik hämtade oss strax efter 18.00. Körde lite vilse på vägen till campingen, haha. Hade lite kul åt det. Vi grillade där. Lekte med Louise, gick en lång runda på campingen. Vi tittade på havet, där var en lång bro. Det blåste jättemycket och var ganska kyligt men allt var så mysigt och härligt. Himlen var underbart vacker i sina färger, campingen jättemysig. Man såg lampor och belysning från Malmö, Turning Torso bland annat.
Stoffe, Jan-Erik, Torgny och Emma gick ut på bron. Jag, Monica och Louise väntade vid kanten. Blåste, knarrade och var lite otäckt. Sen gick vi till dansbanan. Jag och Stoffe dansade 2 danser, inklusive lite med Louise på armen. Helt underbart och hon njöt för fullt. Bara Lukas som fattades.
Vi gick tillbaka till husvagnen och fikade. Sen åkte vi tillbaka till Lukas och höll honom en liten stund fast att klockan var 01.00/01.30. Han ville inte ligga i sängen, var sällskapssjuk. En toppenmysig kväll!

Kommentarer
Postat av: helene

turning torso menar du kanske? ;)

2010-12-21 @ 14:27:33
Postat av: Therese

haha, Ja Helene.. jag ska ändra det.. Tack =)

2010-12-21 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0