Effektiv helg!

Denna helgen har bjudit på allt och lite till...
Sminkparty, foodprepp, fredagsmys, fotbollscup, jobb, kalas och en envis influensa på det.. 
I fredags hade vi sminkparty hos mig. Provade kolmask och ny make up från Mary Kay. Det är mitt hudvårdsmärke i alla mina produkter. Älskar det!! 
En himla mysig fredagsfm.
Vi hämtade ut Lukas premie han tjänat ihop till genom att sälja från pandakatalogen. Också en bärbar dator fast lite mindre än Louise. Han var överlycklig och kunde äntligen använda sina hörlurar han fick i julklapp. 
 
Em bjöd på lite extramamma till 2 av Sandras barn. De lekte ned Lukas och jag fick lite energi för första gången på länge. Foodpreppade till Lukas.
6 port potatismos varav 3 med broccoli och 3 utan.
1 port grönsakssoppa
2 port spaghetti och "köttfärssås" med broccoli
Skönt att fylla på frysen..
Sen åkte vi till Sandra på kvällen för fredagsmys och Talang. Hamburgare med pommes och glass med varm hallonsås till efterrätt. Yummie !
 
I lördags var det fotbollsdags för Lukas. Arena-cupen i Kristianstad. 4 matcher. Första 13.45 och sista 18.30
Lukas gjorde 1 mål och laget kämpade på jättebra. 
Det blev en lång dag och de var så duktiga :) Jag såg de första 2 matcherna innan jag körde till jobbet. Fortfarande hes och ont i halsen men det fick va..
Jag jobbade hela dagen idag med och 15 min efter jag slutat kom barnen hem. Vi åkte direkt på kalas för barnens nästkusin som fyllde 5 på julafton men firades idag. Wow vilka kalastårtor alltså!!! 
 
Nu lägger jag mig och hoppas vakna dunderfrisk imorgon.. lär väl inte hända men är sjukt jobbigt att ha ont i halsen hela tiden.. :/
Är ledig imorgon så ska försöka vila efter denna intensiva helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0