Barnvakt och dansuppvisning

Ligger på soffan just nu och är genomförkyld.
Ska försöka sammanfatta vår intensiva men superhärliga helg ❤
 
I fredags jobbade jag på fm och strax efter kom Ann-Louise och Saga ner från Småland. De skulle sovit hos A-L:s mamma men hon hade blivit jättesjuk. Ville ju inte smitta ner Saga inför hennes dop.
Jag har ju ett gästrum så självklart erbjöd jag att de kunde bo här över helgen ❤
Jag hade erbjudit mig att vara barnvakt så Ann-Louise kunde åka och handla mat etc i lugn och ro.
Barnen var överlyckliga som fick uppdraget att också hjälpa till att passa henne. Jag älskar att vara barnvakt.. Vi tog en promenad till affären där vi köpte vars en glass. Det var ju galet varmt. Sådana dagar kräver mycket glass ;) 
 
Vi gav henne mat och sen fixade vi tacos till Ann-Louise kom hem. Louise hjälpte till massor med maten. Vilket teamwork vi hade!! 
Mamma kom också och vi åt alla tillsammans. Hon stannade kvar och passade Lukas... 
För jag och Louise styrde mot Bromölla där vi mötte upp Jenka och åkte tillsammans till Sölvesborg och mötte upp Rebecka. Vi hade tjejkväll och tittade på Danskompaniets dansuppvisning med Bröllopstema
Det var riktigt roligt och dansarna var verkligen superduktiga. Roligt med teater mellan låtarna.
I pausen bjöds det på kaffe, saft och cupcakes. Åh så gott!! 
Louise tyckte också det var kul. Så mysigt att få lite egentid med henne.. Vi ligger lite back på den fronten.. Man värdesätter det så mycket!
Vi var hemma 22.30 och då sov alla.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en härlig kväll tjejer, det gör vi gärna om ❤ 
Trackback
RSS 2.0