Nyårsafton 2016

Wom vilket avslut på 2016. I fantastiskt sällskap bestående av 8 vuxna och 10 barn ❤
Jag älskar sådana här tillfällen. Att få laga 3 rätters och duka festligt och göra det där lilla extra.
Blev så nöjd med allting och allt blev lyckat.
Barnen var superduktiga hela kvällen och hade jättekul.
Vi vuxna sjöng roliga snapsvisor (vi snapsade med läsk/saft för barnens skull, de ville ju också snapsa)
Vi klurade ut lite roliga gåtor.
Åt i mängder.
Jag satt i sönder en stol.
Spelade Med andra ord.
Med andra ord: En galet fantastisk kväll.
 
Menyn
Välkomstdrinkar till alla
Förrätt: Ädelosttartelette 
Varmrätt: Fläskfilégryta med ris och sallad 
Efterrätt: Bubblig hallonmousse 
Gottebord 
Ost och kex 
 
Här kommer en bildbomb deluxe.
Hoppas ni alla också hade en fantastisk kväll!
Mitt 2016 har verkligen inte varit lätt eller som jag önskat. Kaos på många sätt.
2017 kan bara bli bättre och jag ger inga löften då de sällan hålls.
 
Däremot ska jag försöka komma igång ordentligt med träning och äta rätt.
Samt att bli bättre på att hålla tider.
Även att stressa mindre och försöka leva i nuet.
 
Vad har ni för löften, ifall ni har några? Dela gärna med er. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0