Vår helg 🌟

Jisses vad helgen har gått fort..
Summering: Disco, fotbollscup, 40 års fest, pokemonjakt, och söndagsmiddag
 
Igår morse begav sigen jag och Lukas mot Tollarp för årets första fotbollscup. 3 matcher spelade de under fm. Första blev förlust, andra blev vinst och den sista blev oavgjord. Mer jämnt kunde det ju inte bli. De fick medaljer och var så stolta. De hade bra samarbete och var så duktiga! Riktigt roligt att se på.
 
Vi hämtade Louise som sovit borta, hem och duschade och fixade till oss. Sen gick vi bort till min kusins man som firade 40 år med smörgåstårta, bullar och massa trevligt sällskap. Mums vad gott med min kusins hemmagjorda smörgåstårtor. De är sååå himla goda!! 
 
Vi hade en jättetrevlig kväll, tack för allt! 
 
Idag har bara varit slappesöndag. 
Jag och Lukas tog en lång promenad i fm för att leta pokemon. Jag har varit sjukt anti detta men Lukas vill nu ut på promenader och älskar det spelet. 
Sen medans köttgryta puttrade på spisen hela em så tog jag stavarna och barnen cyklarna så blev det 5 km promenad. Åh vad gott det blev.
Hade bjudit in mamma tidigare i veckan. Skulle fira alla hjärtans dag lite. Så jag lagade en riktigt god söndagsmiddag och vi avnjöt vaniljhjärtan till kaffet medans vi spelade lite sällskapsspel alla 4. Den försvunna diamanten och finns i sjön. 2 gånger var. Mysigt och roligt men det var 2 übertoppade ungar som spelade över lite.. Tur det är lov en vecka nu!! 
 
Barnen gav mormor en chokladkartong och tackade för att hon passar dom så ofta!! 
Du är guld värd! Tack för att du finns, känner sån tacksamhet. 
Det finns de som inte har någon mamma/mormor. Jag är såå tacksam över att jag har en mamma och mina barn har en mormor som nästan alltid ställer upp ❤
 
Ny spännande vecka framför oss med lov, skidåkning, bio och operation.
 Hoppas ni haft en fin helg!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0