Kvällsmat och pulkaåkning

Ikväll var vi och firade barnens nästkusin som fyllt 4 (på julafton) 
Min kusin Jimmy hade lagat spaghetti och köttfärssås. Wow vad gott det var!! Yummie. 
Glass till efterrätt och barnen fikade i rummet bredvid. Tydligen kan man inte lämna Lukas ensam mer än 2 minuter. Han hade typ tömt hela kolasåstuben i sin tallrik... hmmm varför blir jag inte förvånad? :/
 
Lukas och Elliot gick ut för att trotsa förkylningen i 5 minuter. Lite åkning i backen utanför deras hus. Perfekt pulkabacke.. Jisses vad den lilla madrassen gick undan. Men när jag skulle ut med bilen!! HAHAHA Tur ingen såg det. Kasade och kom inte upp för backen. Jimmy fick putta och jag gasa.. hjulen bara spann..
Till slut kom jag upp.. haha vilken kväll.
Tack så enormt för ikväll, jättemysigt ❤  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0