Att komma hem...

Det kom väldigt mycket snö i Lund under torsdagskvällen. Mysigt tycker jag :) 
Natten gick bra. Frukosten gick så där. Fick till slut i sig 130 g havregurt och 1/2 glas oboy. 
Han fick lugnande för att ta bort nålar och plyster.  Han blev jätteledsen och var rädd det skulle göra ont. Fick midazolam och det hjälpte jättebra. 
Sen åt han lunch, 1 pannkaka, det gick helt
Jättebra. Thomas kom och hämtade oss och vi åkte hem.. Åh så skönt det var. Både jag o h Lukas somnade i bilen.. Vadå trötta?! ;)
 
Vi tog det lugnt hemma och maten gick sådär. Fick sonda extra kcal när han somnat. Sen vaknar han också behöver kräka. Tur vi har kräk påsar överallt så det var snabbt fram med den. 400 g. Man blir så trött, allt jag sondat och de sista målet kom upp.. magen är väl inte helt ok ännu.
 
 
Idag vaknade Ädelosttartelette vi till strålande sol och 3 minusgrader. Så vackert, man ville bara ut.
 
Lukas har ont av plåstrena.. svårt att vrida sig, stackaren. Han är aningen lugnare nu.
 
Vi begav oss iallafall fall till tabatan i fm, åh så skönt det var att röra sig efter några dagar på sjukhus.
 
Vi träffade en av mina bästa vänner med deras dotter på sjukhuset så vi hade varandra som sällskap. Underbart mysigt ❤ 
Vi har spelat Uno och Fifa mellan varven. Jag blir bokstavligen utklassad på Fifa av denna lilla mannen. Åh som han skrattar när vi spelar. Det värmer i hjärtat! 
Jag slängde ihop en sats med släta bullar inför morgondagen... Fastlagssöndagen ifall ni missat det ;) 
 
Hittade lite vårtecken i trädgården idag. Snödroppar.. Vilka vårkänslor :)
 
Det blir en lugn kväll här med mellomys. Min kusin med familj kommer hit och sällskapar! Ha en trevlig kväll allihopa! 
 
 
 
På bushumör ❤
Han körde runt med sin droppställning själv ;)
 
Att vakna till detta ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0