Fredagsmys

 
Idag blev det en hemmadag hela dagen.
Skönt faktiskt, hade lite tryck över bröstet igår så det var skönt att ta det lugnt idag. Gräsmattan blev klippt efter 3 veckor. Jisses vad långt det var. 
 
Ikväll hade vi bjudit hem min älskade kusin med familj på middag. Tacoenchiladas. Blev riktigt gott och Louise åt en stor portion och DÅ är det gott betyg!! 
Första gången jag lagade det och definitivt inte sista..
 
Louise stod för efterrätten; Blåbärspaj.
Av färska egenplockade blåbär från de Småländska skogarna. 
Det blev supergott! Och visst smakar det bättre man plockat själv?! 
Vi hade glass till! Lukas fick såklart en egen liten paj till sig, med sin glass!! 
 
En underbar kväll med dessa goa människor.
Och så blev jag med nytt köksbord ikväll, återkommer närmare..  
 
Jag älskar sådana här kvällar. Mys med härliga människor över en bit mat. 
Tack för ikväll kära ni ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Recept? 😃

2017-08-13 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0