Bra start på fredagen

Multitasking är grejen ;) Haha.
Fröknäcket i ugnen och under tiden tog jag en löprunda på 5 km. Är nu halvvägs på lidingöloppet med ICA-klassikern. Solen sken och värmde gott i både ansikte och själ. Det var min glada tanke under rundan som var så jobbig idag. Halt på de flesta ställena och tiden blev därmed kass. Men vad galet nöjd jag är nu efteråt!! WOW alltså.
Kommer hem till nygräddat fröknäcke. Mmm. Vet 2 stora tjejer som kommer bli glada när jag hämtar dom strax ❤ 
Hoppas det blir något kvar till mig ;)
Nu en dusch sen ska jag hämta hem 4 glada busar från skolan. Fredagsmyset kan snart börja ❤
Hoppas ni haft en bra start på helgen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0