Jobbhelg

Ja tyvärr har jag inger roligare att berätta än att man har varit på jobbet de flesta timmarna denna helg. 
Fredag lång kväll och heldag lör och sön.
Sov 2 timmar efter jobbet igår då jag var totalt slut. 
Åkte till Sandra och familj och kollade på melodifestivalen. Mysigt värre med middag och gottis.
Tack för myset ❤
Idag efter jobbet kom Lukas direkt så jag kunde inte slumra fast jag var sååå trött. Fick börja på något så började städa och fejja. Halva huset storstädat så det känns ju skönt. 
 
Ska bli så underbart skönt med en ledig dag imorgon. Den börjar med provtagning på Lukas och sen veckohandling. 
Hoppas på lite sol så vi kan njuta ute en stund imorgon. 
 
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0