Mitt allt!

 
 
Dessa två är mitt allt..
Mitt bränsle till att kämpa på trots allt tungt och motigt.
De driver mig till vansinne och ger mig gråa hår nästan dagligen! 
Ändå är de dem finaste jag vet ❤ 
Vad skulle jag gjort utan dom? Då vore livet ingenting värt... 
Önskar bara jag kunde skruvat tillbaka tiden och njutit mer av nuet. 
Är ju alltid så stressad och i full fart att jag glömmer bort att vara Här och Nu. 
 
Tiden går så fort och jag har varit själv med Lukas sen han var 6 månader. Nu fyller han 6 om en månad.
Det är sjukt!!
Allting med honom har jag tagit hand om själv. Alla operationer, sjukhusbesök, provtagningar, tuffa sjukdomsperioder, inskolningar till dagis och nu skola, alla möten på alla möjliga ställen m.m. 
Louise har liksom kommit i skymundan lite och det märks mer och mer. Man räcker inte till för båda och det gör så ont i hjärtat! 
Är man inte ensamstående och har barn med speciella behov/sjukdomar vet man inte hur det är. 
 
"The pain you feel today, is the strenght you feel tomorrow"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0