Hemmadag

Ja idag är enda dagen jag inte har något plagerat.  
Kunde inte somna igår kväll och har sovit jättedåligt inatt.. Hatar när sömnen strular. Behöver min sömn för att orka med allt!
E.ON skulle komma nångång mellan 8-12 och byta elmätare så jag fick snällt hålla mig hemma. Det behövde jag också.
Det blev fröknäcke bakat, diskat, tvättat, strukit lite dukar, eldat, gjort biffsmet, skalat potatis och plockat lite.
När han var klar åt jag lunch och har sedan dammsugit hela huset. 
Så skönt att ha allt klart, barnen hämtas 15 och jag är riktigt trött nu. Behövde verkligen en dag hemma, men hushållssysslorna kommer man inte ifrån. 
Ska ta en liten promenad nu och försöka inhämta ny energi. Orkar egentligen inte men pushar på mig själv, det är ju så skönt efteråt. Får försöka hitta den känslan. 
 
 
Louise var så vacker igår morse när hon tagit ner flätorna. Riktigt änglahår. Min vackra underbara tjej ❤ 
Som jag älskar henne, och hennes lillebror såklart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0