Den perfekta granen

Alltså vilken lycka.. 
Jag hämtade tjejerna efter frukost. De ville leka mer. 
Pappa kom och vi åkte och högg oss en Kungsgran.  
Vi gick en stund och letade, inte så lätt att hitta den där perfekta granen som man så gärna vill ha. 
Den ska inte vara för hög eller vid, inte för klent med grenar upptill, inte för liten och inte ojämn. 
Till slut stod den bara där. Alldeles grön och fin. Den perfekta granen! Barnen var med och valde den också så vi alla var nöjda! 
Vi hämtade en liten till Louise också, den var nätad och klar, dock lite ojämn såg vi sen men den blev fin ändå. Känslan är ju där ändå! 
 
Sen åkte jag och tjejerna till stan och hämtade loppans glasögon som kommit!! 
Överraskade dem med yoggiboost. Lite lyx får man väl ha så här i juletider:)
Vi gick och strosade lite... UTAN ett tillstymmelse av stress. Jag känner nästan inte igen mig själv. Jag var helt lugn, inombords också. Vi bara njöt och hade det supermysigt. Det blir jul oavsett vad och jag har bestämt mig för att verkligen njuta av denna julen.
Tjejerna lekte till 16 idag. Inte ett enda tjaffs eller bråk sen igår fm 9.30. 1 1/2 dygn. Fantastiska har de varit. Så himla goa tjejer ❤
Ikväll klädde vi granen. Julmusiken på och känslan är så härlig. Älskar vår Kalle Anka gran! Färgglad och massa pynt. Det är jul det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
❤❤
Underbara ungar som skulle åka bilen på kvantum. Deras glädje var stor! Haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GOD JUL FRÅN OSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0