Partyweekend

Ja torsdagen började ju med jobb och sen hämta loppan och bädda iordning inför hennes pyjamasparty!
Som både hon och hennes kompisar längtat. 5 härliga vänner och inget tjiv eller bråk på hela kvällen. 2 stannade på övernattning! En supermysig kväll :)
På fredag morgon väcks jag av tre små tjejer som dukat fram frukost till mig och kokt kaffe och allt. 
Ja det ni, det är lyx på hög nivå för mig.. Vilka tjejer ♥
 
I lördags vankades det överraskningsfest för Niklas. Färden bar mot Degeberga.
God mat, trevligt sällskap, frågetävlig, roliga grimaskort som användes flitigt hela kvällen m.m. 
En dag med många skratt!
Välkommen till 30 års klubben ;)
 
Idag firade vi Enya och Ossian som fyllt år.. Vi var ju sjuka när det var kalas så vi firade lite i efterhand!
 
En underbar och mysig helg och jag har verkligen njutit av min 3 dagars ledighet.
Fick sååå mysiga avslut på kvällen ikväll. Sagoläsning och massa mysprat och massage.. Kvalitestid med var och en av mina små... Underbat, nu sover man gott!
 
Välkommen måndag, med jobb, 05.10 startar dagen! ;)
 
Bildbomb från helgen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Hahaha
 
 
 
Jättegoda biffar. Paprika/chili (godast) Rosmarin/citron och salt/peppar..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag hade galet skoj!! Vilken passar mig bäst? ;) Haha
Du är en sjukt härlig person Niklas, bjuder verkligen på dig själv!! 
 

 
 
Jag och mina favvokillar busade ute idag ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0