F R I Y A Y :)

 Denna dag har varit fantastisk. Hunnit med massor. Men nu lägger jag mig 22.00 heeelt slut! På ett bra sätt.
Började dagen med nästan 9 km cykling. Sen till stan för en fika med min älskade Caroline ❤ Så mycket kärlek. Såå mysigt.
Mot ett möte och sen direkt hämta barnen och vi åkte till mitt jobb på 90 års kalas! Hem och barnen lekte med vars en kompis och det blev Flygande Jacob till middag. Mmm vad gott. Mysigt med sällskap av 4 goa ungar! 
Sen efter diskberget bakade jag fröknäcke och hade mys med barnen och lite gottis framför tv:n
Tjohej vilken fredag! ;)
 
Upptäckte plötsligt ikväll "någon" som tagit 3 selfies innan idag. Jag dog nästan alltså. Denna unge så rolig!! 
 
 
 
 
 
Min underbara vän ❤
 
 
Hahaha jag orkar inte... 
 
 
Ska nu försöka sova med en förkyld snarkis i samma rum :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0