Bootcamp,vårfest och inställd operation

I torsdags var det ju bootcamp hos Tisse, 9-16
Underbart väder, underbara människor och ett sjukt underbart träningsupplägg...
Massa barn var med och kylväskorna var många..
Louise var med och jag var mäkta stolt över henne och de andra barnen. De skötte sig jättebra och inget bråk eller tjaffs. Skötte sig själva och de hade minst lika roligt!
 
 
Vår lunch bestod av tacokyckling, pasta, bacon och grönsaker. Jättegott!
Fina Sandra ♥
 Bianca och Enya
Mitt stora fina hjärta ♥
Anton var lite lekledare också!
Jag och några av alla de goa människor som tränade. 
Jenny, Pernilla, Jenny och jag!
Jag och Sandra
 
Vi var ca 40 personer..
Först var de gympa i 30 min
Core i 45 min. Riiiktigt tufft
 Tabata i 25 min
 Box/Puls i 25 min
LUNCH
Armyinspirerad träning i 25 min
TRX/Kettelbell i 25 min
Latinodans i 45 min
2 varv i hinderbanan
Det var tufft men ändå orkade man..
Galet kul och kroppen var sååå skönt trött.
Pappa bjöd på middag på kvällen och man sov gott den natten...
 
I lördags sov barnen hos mormor och morfar då jag var på vårfest hos Jenny och Thomas
Jättetrevligt och jättegott allting!!
 
Jag och Annelie :)
 
I söndags var en motig dag då jag bankade ut 480 mullvadshögar...
Jag ville nästan bara gråta över dom...
Sen klippte jag gräset för första gången (1.5 timme)
Sen satt 1.5 timmes massage som en smäck vill jag lova!
När jag kom till pappa och hämtade barnen vid 18 bjöd han på något nytt ihopkok, Pulled pork
Jag hade inte ätit det innan, men det var supergott!!!
 
Tränade igår, vilket jag trodde var enda passet denna veckan...
Get in shape och hinderbana. Jobbigt men kul!!
 
Idag bar det av till Lund 8.00 
Inplanerat läkar och dietistbesök 9.30 och det gick bra!
Sen när vi lunchade och väntade på inskrivningen 13.00 ringde de och sa att de fått stryka Lukas OP-tid imorgon pga akuta situationer.
Självklart förstår jag det men det är jävligt irriterande likväl..
Allt man förberett, tagit VAB hela veckan, ordnat barnvakt och ändrat schema på fritids, packat mat och lagat massa mat till Lukas då han inte kan äta något som finns där. Måste ordna allt själv..
Hela sin mentala förberedelse och Lukas framförallt som var beredd på detta..
Var inte glad.
Vi fick prata med läkare och enhetschef och de bad om ursäkt och förstod min situation..
De ringde när vi var halvvägs hem och meddela en ny tid. Nästa onsdag, så inskrivning nästa tisdag..
Då ska det förhoppningsvis inte bli inställt..
 
 
En del packning kan jag säga, bara för ett par dagar, men så är det när man har en Lukas..
Stopp för kaffe :)
Slagen hjälte på vägen hem...
Jag och denna fantastiska människa, Lukas stödfamilj och min underbara vän, Jenny har haft en underbar dag och roadtrip trots det negativa beskedet..
Vi vände dagen till något positivt.. Vi skrattade så vi hade kramp i båda käke och mage ;)
Så underbart med sådana här dagar!
Så tacksam att denna människa finns i våra liv ♥
Älskar dig Jenny!
 
De bjöd på middag idag då allt blev ändrade planer och jag inte hunnit förberda något. Så tacksamt, så lite som gör så mycket. En enkel vardagsmiddag kan vara lyxigt värre, när man blir bjuden..
 
Blev fotbollsträning för Lukas del och Tabata för min del.
Louise sov hos mormor och morfar inatt ändå, då hon längtat efter det då hon var inställd på 3 nätter där..
 
Nu är det lite soffmys innan sängen kallar.. 
 
Night night! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0