Disney on ice

Redo för showen.. 
 
Årets värdar var Mimmi och Musse
 
 
De visade upp Den lilla sjöjungfrun
 
 
Rapunzel 
 
 
Skönheten och odjuret 
 
Och så Frost såklart
 
 
 
 
 
Allt var underbart vackert. Över förväntan. 
Vilket jobb de lagt ner på detta.
Louise var nöjd. Jag var nöjd. 
En oförglömlig dag på många sätt. Inte skrattat som idag på väldigt länge. Inträffade ett spännande möte och dagen blev fantastiskt! 
Blir nog besök nästa år igen.. Har filmat lite som ligger uppe på mitt instagram MammaThereseS 
 
Nu är jag dödstrött och det är dags att sova.. Plikten kallar imorgon bitti. 5.20 ringer klockan.
 
Somnar med ett stort leende och förbereder mig på träningsvärk i magen imorgon efter allt skratt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0