Påskhelgen!

Jobbade långfredagen och efter det bjöd mamma och pappa på påskmiddag.
Jag var nere och mådde skit. Var inte så sugen på att åka iväg. Var dödstrött..
Men åkte dit och åt, gott var det!!
 
Sen i lördags var det späckat schema hela dagen! 
 
Påsäggsletande på fm.
Tabata för mig 10-11
Louise blev hämtad 12 för att åka på bio med Bianca
Fotbollsträning för Lukas 12.30-14
Påskaftonsmys här med Sandra och barnen.
Vi åt lax och potatis och sås!
 
 
Sjuuuuukt gott :)
Avslutade med gottis till Gladiatorerna..
 
Igår körde vi på lung hemmamysdag!
Laddade med god frukost och äggmålning. 
 
Tränade Step/intervall hos Tisse på em. 
Sjuuuuukt jobbigt pass men riktigt kul! 
 
Lämnade barnen hos kompis och mormor och morfar på kvällen!
Idag var det dags för jobb för denna mamman. 
 
Efter jobbet blev jag så sugen på en löprunda. Barnen var hos morfar så länge och när jag kom tillbaka hade han middagen klar.. Biff, potatis och sås.
Galet skönt (efteråt) att springa i solen ;)
Och god mat efter. Lyx!
 
Måste visa denna goding vi umgåtts med en hel del i helgen..
Busen med stort B
Sötaste Ossian. Han charmar alla, denna goding! 
 
Har njutit framför Kinnaman och Johan Falk med lite te.  
Nu väntar sängen, ska bli sååå skönt :)
God natt på er! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Therese! Jag har skrivit en kommentar på din blogg tidigare men vet inte om du har sett det? Vilken fantastisk tjej och mamma du är!:-)Och vilka söta barn du har!
Jag hittade din blogg när jag googlade och försökte hitta någon hjälp för perioral dermatit i Kristianstad. Jag fick besvär i augusti förra året och har fortfarande röda pricka kvar, trots antibiotikakur. Jag undrar om du gjorde något särskilt för att bli bra från dina besvär, din hud ser ju helt perfekt ut nu! Du får jättegärna tipsa mig om du vill. Det är svårt att veta vad som hjälper och jag blir så ledsen över att jag har fått sånt här!

Svar: Hej Sanna!! Jag fick en salva, finacea av min läkare att smörja morg och kväll.. Mitt kom nog pga stress. Hade det ca 1 år. Använder Mary Kan hudvårdsprodukter och smink och har gjort sen tonåren. Undvika att sminka sig för ofta är ett tips. Jag anvä de bara foundation för att försöka dölja det lite. Mary kays produkter andas så den funkade.. Salvan hjälpte mig men det tog tid!!! Jag vet hur du har det, jag mådde jättedåligt!! Hoppas verkligen du blir kvitt det.. Tack förresten för komplimangerna!! :) Stor kram
Therese

2015-04-07 @ 15:24:35
Postat av: Sana

Åh, tack för ditt svar! Jag har faktiskt fått samma salva nu och äter även antibiotika igen och det är bättre, men inte helt läkt. Jag tror också att mitt kom av stress. Jag är också ensamstående mamma som jobbar heltid! Så jag förstår att du har det tufft som är ensam med två små barn, varav en har en allvarlig sjukdom. Tjejer som vi borde inte få perioral dermatit utan guldmedalj istället! ;-)
Jag använder inget smink alls där jag har utslagen utan sminksar bara ögonen och läpparna just nu. Men jag längtar så efter att kunna lägga en fin make up igen! I alla fall att kunna ha lite rouge på kinderna.
Tycker verkligen att du är en toppentjej som fixar allt. Ta hand om dig! Och tack för ditt svar. ♥ Varma kramar från Sanna

2015-04-09 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0