tisdag, onsdag och torsdag...

I tisdags var det jobb hela dagen sen åkte jag och Louise på tabata träning.
Lukas åkte till Jenny.
Var jättetrött, men efter träningen kändes det skönt.
Njöt en stund själv i soffan, nyduschad, med tända ljus, en mysig filt och kvällsgott efter träning.
Bananpannkaka med keso och hallon och en kopp te!
Mosa en banan 
bland i 2 ägg
lite salt, vaniljsocker och kokos.
Mixa med stavmixer.
Stek i smör och servera med keso och bär.
Mmmm vad gott, jag är såld på dom!
Nyttigt dessutom..
 
I onsdgas fm var jag själv hemma. Lukas på dagis och Louise i skolan.
Jag tog mig i kragen och gav mig själv en spark där bak..
Klippte gräsmattan...
Först fick jag banka ner/ räfffsa ut alla (närmare hundra) sork/mullvadshögar.. plocka upp alla leksaker som ligger spridda överallt..  totalt ca 30 min
Sen klippa. Tar 1 ½ timme med åkaren. 
Det var skönt att ha det gjort och förmodligen var det sista gången för i år.
Det var skönt väder så det var härligt att vara ute..
Sen jobbade jag kvöllen och upp i torsdags och jobbade igen.
Jag var såå trött. Vara bara ledig en dag emellan och sen på 3 dagar till..
Sen hem och lagade mat.
Spaghetti och köttfärssås, bjöd min syster Sara och hennes Stoffe.
De skulle passa barnen när jag tränade, så de fick lite belöning... MAT :)
Egentligen orkade jag inte..
Snittar ju så där 5-6 timmars sömn/natt, så man är ju ständigt trött..
Men drack en celcius och blev galet pigg.. Den gör verkligen underverk, dessutom ökar den förbrännngen.
Jenny och Hjalmar följde med (Lukas stödfamilj)
Stackars dom, det var det jobbigaste passet jag varit med om.
1 timme rumpa/mage/lår.
Benen var lagom möra efteråt, sjukt jobbigt var det men riiiiktigt härlig träning.
När man svettas som om man vore en elitidrottare.. Haha.
 Fan vad nöjd jag var efteråt..
 
Louise har ju som jag berättat innan mollusker, men har så smått kliat mer och mer på armarna och i torsdags kväll var det hemskt.. Såg ut så här på henne..
 
 
Hela kroppen var full med utslag/plitor som kliade och brände.
Duschade av henne så det skulle svalka lite, men det sved sa hon..
Det såg ut som en allergisk reaktion i mina ögon, typ mot tvätt eller sköljmedel eller tvål. Men har inte bytt, men det verkade vara nånting sånt eftersom det var på hela kroppen.
Tyckte så synd om henne, det kliade ju något fruktansvärt och vi hade smörjt morg och kväll med mjukgöande ett bra tag.. Inget hjälpte..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0