6 år

 Stora loppan fyllde 6 år igår!
Det var jobb/dagis dag så det blev frukost, paket och sång tidigt på morgonen.. 
Redan halv sex på morgonen (tiden på bilderna stämmer inte)
 Frukostbrickan!
Plättar så klart och oboy :)
 
 
 
 
Min fina stora 6 åring!
 
Det var jobb och dagisdags. Lukas var hos stödfamiljen så han var inte med på morgonfirandet.
Jag hämtade barnen 13.15, fick kompa på em då vi skulle ha hembesök av 2 personer för uppföljning av stödfamiljen m.m
Stress och jäkt hem.. phu!
Sen fick Louise välja middag och det blev såklart tacos! Hennes favorit!
Inte mig och Andreas emot :) Haha! Tacos är alltid gott!
 
Sen kom moster Helene och mormor, morbror Rikard och hans Emelie på fika!
Louise bakade kladdkaka, helt själv, (det enda jag gjorde var att smälta smöret och hjälpa till lite med vispandet..) 
Så duktig hon var, knäckte ägg utan skal och mätte upp alla ingredienser. Jisses, det märks att hon börjar bli stor, de kan ju faktiskt mer än man tror många gånger.
Jag fick bita ihop och inte bry mig hur det gick (mina kontrollbehov m.m
Men allt gick utmärkt!!
Hon ville ha jordgubbar och glass till! 
Mums!!
 
Lukas fick sin sockerkaka med vaniljsås!
Louise och mormor ♥
Så fin mitt stora hjärta!
Som jag älskar dig ♥
Min lille rocker!!
Tog på sig Andreas glasögon och gör rock´n roll, haha!!!
 
Jag och Andreas däckade bums 22.30 (ja det är tidigt i denna familj)
Jag hade typ bara sovit två timmar natten till igår. Hörde massa ljud m.m (duschen som stod och droppade)
Stressen gör att jag knappt kan sova ibland...
 
Helgen var fullspäckad från i fredags... Berättar mer sen, nu mpste vi till affären snabbt och fixa lite lunch..
Sen blir det dagis för Louise och jag och Lukas ska på läkar och dietistbesöki Lund, kör efter lunch och hemma ikväll nångång. Kul ledig dag!! Men ett måste! 
Hoppas inte ögonen ger vika på vägen, de är tunga idag.
 
Hörs kanske senare ikväll om tid finnes!!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0