Händelser x 2 idag :)

I morse tar Lukas av blöjan innan frukost och sen har han bara pyjamasbyxorna på sig. 
Jag sa till honom att antingen får han bajsa på toaletten om han blir nödig, eller säga till och få på en blöja om han vill det.
Innan har han nämligen bajsat i kalsongerna..
Han är en morgonbajsare ;)

Jag är i hallen med Louise och rätt som det är hör vi bara plopp plopp plopp.. Vi skyndar in på toa och där sitter Lukas med ett stort leende och jättenöjd!
Han hade bajsat på toaletten, det hände även en gång till på fm..
Min stora duktiga kille :)
 
Jag tog fram en ny film till barnen idag, Lotta på Bråkmakaregatan.
Det blev soffmys efter frukost. Riktig mysfredag.
Förkylningen för mig är värre idag. Känner mig tung och yr i hela kroppen. Knappt sovit känns det som. Antingen har jag hostat jättemycket eller har jag bara drömt att jag gjort det. Drömt har jag gjort mycket ändå!
 
Under filmen skrek Louise: Jag fick ut den!! Där kom tand nr 3 för henne, lycklig som få!
Tappade ju en i tisdags, och hon har 2 till som är lösa, en riktigt tannalös käring ;)
Sen gick Andreas ut med barnen och skulle göra en snöiglo.
Fick ta en paus för lunch och Lukas skulle vila, fortsätter senare och visar resultatet när den är färdig!
 
Nu är det pärlning på gång :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0