Kan inte fatta det..

 
Efter 2 sjukt hektiska dagar ligger jag nu i sängen i Vanneberga hos Carro och Tobbe och längtar tills klockan slår 04.50.
Vi blir hämtade 05.50 och tåget mot Stockholm avgår 06.24. Lukas blev hämtad av stödfamiljen (världens bästa stödfamilj) och sen lämnade jag Louise hos morfar.
Lukas ser jag inte förrän tisdag morgon innan dagis. Så länge har jag aldrig varit utan honom. Galet svårt att fatta. Men sååå skönt. 
Nu undrar ni ju säkert vad jag ska i stora staden att göra.. 
SE KIZZ LIVE I FRIENDS ARENA!!! 
Fattar nog inte det förrän jag är där!! 
 
Inte gjort något för mig själv sedan sep. 2007. När jag var på Rhodos. Dags för lite rejäl egentid. Hotellfrukosten.. bara det är något att längta efter... 
 
Vi hörs efter helgen och glöm inte mig på instagram MammaThereseS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0