Tro det eller ej

Det blir verkligen aldrig som man tänkt...
Vila som jag sa jag skulle innan, jovisst.
Lukas vaknar och kräker ner heeeela sängen och är helt nerbajsad..
Maginfluensa?
Jag vet inte men ha är pigg annars.
Ringde CSK för rådgrågning då jag tror han behöver vätskas upp och ha lite glucosdropp då han inte får behålla maten.
maginfluensa är det värsta för Lukas att få men än är det inte så farligt.
Jag känner mig hemsk som lämnade iväg Louise och nu kanske hon smittat ner dom.
 
Jag skulle ner och starta tvätt i källaren och kommer upp och kallar på Lukas.. Hittar honom inte och han svarar inte...
Baaah..
Men ser detta på hans rum:
 
1 st blöja och 1 st OnePiece
Jag kallar och han svarar inte, shit tänkte jag, bara han inte sitter och bajsar nånstans... (blöjan var TUR nog torr)
 
Ser till slut något under Louise täcke.
Tittut.
Har kissat ner hennes säng..
Snälla unge, vet inte hur många gånger jag klätt på dig idag!!!!!
 
Emblat porten och vi beger oss till CSK...
Trevlig lördag på er! 
 
Där rök den pizzan :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0