En bättre Fredag!

Dagen började bättre än den förra slutade..
Lukas dock genomförkyld, vaknade igår morse med världens förkylning vilket jag anade i måndags kväll, syntes i ögonen! Gud vad man känner sina barn väl!
 
Dock äter Lukas jättebra och det bekommer inte honom att äta trots sin täppta näsa, vilket är stor förändring tills för bara ett halvår sen!
Underbart, och inget kräk heller!
Hoppas bara febern håller sig borta.
 
Barnen fick fredagspresenter idag, dels för att jag hade tänkt det redan igår men dels för att Louise var lugn och duktig igår och hittade knappen och Lukas var duktig hos doktorn..
 
Louise fick 2 pet shops!
 
Lukas en ny tallrik och en pixibok!
Överlyckliga båda två!
 
Lunchen till och med ÅT HAN HELT SJÄLV!!
Jag satt som förstummad, min lille kille har blivit STOR!!
Även lite apelsin till efterätt och han var världens lyckligaste och stoltaste kille!
 
Han sover middag än och vi ska packa ihop oss.
Det blir fredagsmys hos Jenny, Olof, Moa och Saga
Vi längtar redan ;)
 
Trevlig fredag på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena Aspman

Jag läser din blogg ibland och saknar dig som 17 på Facebook!

Svar: Oj har du hittat hit =) Du är för söt du Helena!!!
Therese

2013-01-25 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0