Back to reality...

Dagen började med provtagning för Lukas så det var en tidig morgon..
Sen hem och städa efter gårdagen..
 
Åt en omelett till lunch..
 
Begav mig till gymmet och körde ett litet men väl så skönt pass.
4 magövningar och 1 bröstpress.
Sen 15 min på löpbandet. 
 
Lagom idag och det var skönt att rasta kroppen lite ;)
 
Testade för första gången i mitt liv kvarg och hade hallon i.
Gott och nyttigt efter träning!
 
Vilade 1 timme hemma innan jag hämtade busarna från dagis.
 
Vi åt en stadig middag!
Lax och potatis.
 
Laddat allt inför i morgon, då klockan ringer 04.50... 
DET var längesen sist.. 
Bredvidgång i Hammar hemtjänst.. spännande.
7-16 så i morgon kväll är det definitvt soffläge!
 
Firade min sista kväll med 1 semla och lite glass, det var jag värd minsann!
 
Verkligheten kallar, dvs sängen.
Ha en härlig fredagsmysmorgon på er, vi börjar vår med dagis 06.15 ;)
GOD NATT ♥
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Hallå hoppas det gått bra idag på jobbet.Måste höras en dag.Ha en trevlig helg.Jag jobbar hela helgen.KRAM

2013-02-02 @ 00:19:28
Postat av: Undercovert

Hoppas du kommer trivas hos oss ;)

2013-02-02 @ 02:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0