Tålamod önskas köpas!!!

Har barn som bråkar mer än något för tillfället.
Gör allt för att få igång varandra och sen är det kört. 
Denna dagen har varit extrem. Ska bli skönt att sova nu och hoppas vakna till en ny bättre dag. 
 
Fick provsvaren från i måndags och Leucin var förhöjt, därav kräkningarna. Tyder på en ev kommande infektion eller är det hans förkylning som spökar. Ingen feber än (peppar peppar)
 
Lukas blivande stödperson passade Lukas och jag och Louise åkte på Funky Kidz. Skönt att dela på dom lite. Egentid var och en på sitt håll.
 
Det var ju internationella pannkaksdagen igår vilken var en nyhet för mig. Så många ätardagar det finns nu för tiden.
Våffeldagen, fettisdagen/fastlagssöndagen, kanelbullens dag, mårtens afton, pannkaksdagen. Fler??
 
I alla fall firade vi pannkaksdagen idag.
Testade GI-pannkakor med hallon och blåbär. Så där får jag säga. Lite smaklösa.
Några som vill dela med sig av sina pannkaksrecept så blir jag superglad. Nyttiga, onyttiga, fyllda, smaksatta ja vad som. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0